Számos cég él a B2b, B2C adta lehetőségekkel, de mi van akkor amikor egy állami, vagy rendvédelmi szervezet is elindul a Brand építés útján?! Szerintem kifejezetten pozitív az amikor a #NAV, az #EMMI, vagy a #BRFK egy arculat megtervezése után olyan kampányokba kezd, amelyek közelebb hozzák a felhasználókat, és megértetik velük mi, miért történik. A felhasználók (ez esetben az állampolgárok) tájékoztatása, és a visszajelzések értékelése a szolgáltatással kapcsolatban (merthogy a BRFK is szolgáltat valamilyen szinten) már megszokott a vállalatok esetében. Itt az ideje, hogy az állami szervezetek és közintézmények esetében is elterjedjen a tájékoztatás ezen interaktív formája. Felfújható #pneumatikus #BRFK 2020 reklám kapu, és Zsandárpi kabala figura a balesetmegelőzés jegyében. Köszönjük.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.