Grandiózus, felfújható 3D figura, logó, egyedi design megjelenítése, a piaci árhoz képest olcsó, költséghatékony formában?
Amennyiben néhány perc alatt installálható, látványos reklámra van szüksége, egy hideg levegős reklámballon (advertising inflatable balloon) kitűnő választás. A rendezvény, fesztivál, esetleg konferencia elvárásoknak is megfelelő, igény esetén speciális anyagokból is készíthető reklám eszközök mára kötelező érvényűek egy tömegeket felsorakoztató eseményen.
Ahhoz, hogy a kérdésre pontosabb választ kapjunk, először meg kell vizsgálnunk a reklámballon piac ezen szegmensének költségeit. Egy 3-4m magas, felfújható, egyedi 3D reklámballon (advertising inflatable balloon), kabala figura, vagy bármilyen felfújható reklámeszköz, stb. anyagától függően, akár 4-500.000 Ft + Áfa is lehet. Egy induló cég direkt reklámköltségeihez képest ez nem kis összeg, de, mennyi is a termék reklám értéke? Amennyiben figyelembe vesszük, hogy kapunk egy óriási, arculatra készített reklám ballont, amely az év minden napján, s annak minden órájában hírdeti cégünket, szolgáltatásunkat, termékünket, már nem is olyan sok. Ha ezt egy év távlatában elosztjuk a napok, órák számával, megkapjuk a választ. Vegyünk példaként egy 5-6m magas,500.000 Ft értékű felfújható kabala figurát,
500.000 : 365 nappal = 1.370 Ft + Áfa / nap.
Amennyiben tovább osztunk, és a kereskedelmi díjakat vesszük alapul, a következő számokat kapjuk:
1.370 Ft + Áfa/nap : 24 órával = össz reklám költség: 57 Ft + Áfa / óra
A jelen piaci árakat figyelembe véve, egy óriási felfújható reklám figuráért, amyely a nap 24 órájában hirdet minket, óránként 57Ft + Áfa drága, vagy megfizethető?
A felfújható termék másolatok, a levegővel fújt reklámok talán egyetlen olyan képviselői, melyekre joggal mondhatjuk, hogy az óriás felfújható reklámok királyai, királynői.
Kivitelezésükből, elkészíthetőségükből adódóan valóban nem tartoznak az „olcsó” kategóriába, de nem is hivatottak a tömeg cikkek táborát szaporítani. Bár mint általában minden új termék esetében, a felfújható termék másolatoknál is meghatározó az egyediség, mégsem ez, hanem az óriás méret, és a digitális technológia okán bevezetésre került aprólékos részletgazdagság az, ami miatt métlán birtokolják e nemes jelzőket.
Bár marketing szempontból két külön ágazatról beszélünk, a termékek minőségét tekintve lényegi különbség nem nagyon van. Ahhoz, hogy valóban meg tudjuk állapítani mely szegmens a számunkra legmegfelelőbb, először tisztában kell lennünk azzal, mit is jelent e két meghatározás. A B2B, azaz Business to Business esetében a cég egy másik cég számára, a B2C, azaz a Business to Customer esetében direkt a fogyasztó számára készít terméket. A legnagyobb eltérés az eladási és beszerzési árrésből származó különbözet, amely így, akár a kiskereskedelmi, vagy nagykereskedelmi szekciót vesszük, jelentős különbségeket okozhat.
Cégünk, a Balloon Studio Hungary Kft., mint gyártó, mindkét szegmens számára kínál szezonális, olcsóbb, illetve prémium kategóriás alapanyagokból előállított, felfújható áruház dekorációs rekám eszközöket, a mindenkor hatályos környezetvédelmi előírásokat figyelemben tartva. Ezen irányelvek mentén ugyan akkor kerüljük az ellenőrizhetetlen összetevőkből gyártott Kínai, Török, és Indiai importból származó szövetek használatát. Termékeink mindegyike minősített anyagokból, itthon készül.
Cégadatok
Balloon Studio Hungary Kft
Adószám: 25328884-2-13
Cégjegyzékszám: 1309176295
© Balloon Studio Kft. • 2022