Ajánlatkérés

RólunkTermékeinkReferenciáink
Ajánlatkérés
TanúsítványokKapcsolat

GYIK

Hogyan működik a reklám ballon?
 

A hideglevegős reklám ballonokat varrásos technológiával készítik és egy ventilátor fújja azokat. A beáramló levegő a varrások mentén alig érezhetően távozik, így tartva feszesen a ballont. Ezt hívjuk túlnyomásos elvnek. Az üzemeltetéshez folyamatos áramellátás szükséges!

 

Nagyon fúj a szél!
 

Erős szél vagy vihar esetén a reklám ballont minél hamarabb le kell engedni. Ehhez elég a ventilátort áramtalanítani. A reklám ballon ezután lassan leereszt. Ilyenkor van kitéve a legnagyobb veszélynek, hiszen puha állapotában vitorlaként működik a szélben. Ezért a leengedést a ballonon elhelyezett zipp-zár segítségével meggyorsíthatjuk. Leeresztett állapotban (de továbbra is kikötve) a ballon átvészelheti a vihart. A szél elmúltával a ventilátort újra bekapcsolva üzemeltethetjük tovább.

 

ÁLTALÁNOS HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ FELFÚJHATÓ HIDEGLEVEGŐS REKLÁMBALLONOKHOZ

A ballon anyaga: PES/PVC/OEKO Tex/ Supra-Tex
Kikötő zsinórzat: vízhatlan heveder, vagy körszövött PP zsinór.
Ventilátor: 210-220 V (60-180W) szabványos ventilátor.
minósítés: Normál/B1/M1/Din4102-1
Tartozékok: Hord. táska, heveder, fújó motor, rögzítő cövek

 

A felfújható reklám ballonok beltéri üzemeltetése:
 

A terméket vegyük ki a táskából, ellenőrizzük, hogy a leeresztéshez szükséges zipp-zár be van-e húzva, majd miután ezt elvégeztük, dugjuk be a ventillátor csatlakozóját a konnektor/hosszabbító aljzatba. A felfúvódás alatt ügyeljünk arra, hogy a ventilátor szívónyílását semmi ne takarja el! Miután a ballon felfújódott, kössük ki a létesített rögzítési pontokon.

 

A Felfújható reklám ballonok kültéri üzemeltetése:
 

A  ballont a felállítás színhelyén kivesszük a hordtáskából és a talpára helyezzük. Amennyiben a helyszín adottságai engedik, a talpat körben kifeszítve, a szélén található rögzítő pontoknál fogva rögzítsük azt a talajhoz.
Fontos, hogy a reklám ballon talpa működés közben ne mozduljon el a helyéről, mert erősebb szél esetén, fix rögzítés hiányában, az oldalsó kikötő zsinórok még nem tudják betölteni szerepüket.
A ballont a talajon úgy helyezzük el, hogy a ventilátor szívónyílása szabadon legyen. Erre végig ügyelünk a felfújás alatt!
A ballon a fújódás néhány percében a legsérülékenyebb. Erős szél esetén, ha lehetséges, inkább várjunk annak installálásával addig, amig a környezeti hatások alkalmassá nem teszik a terméket arra, hogy felállíthassuk.
Amennyiben ezt nem tudjuk megvárni, kérjünk segítséget, vagy bízzuk a telepítést szakemberre.
Felfújódás után /a ballon méretétől függően 3-10 perc/ a ballon készen áll a végső rögzítésre. A rögzítés legfontosabb része, a szimmetrikus pányvázás/kikötés. Amennyiben lehetőségünk van rá, a reklám balloont mindig eszerint installáljuk. Vannak esetek, amikor a helyszín megválasztásából adódóan nem lehet cövekelést alkalmazni (pl. szilárd burkolatú helyen). Ilyenkor egyéb módon (dűbel, szemes csavar, vizes ballasztok, stb.) kihelyezésével, alternatív rögzítési pontok kialakításával, keresésével kell gondoskodni a kiépítésről.
megjegyzés: Rögzítésnél mindig ügyeljünk arra, hogy a kötélzet feszes legyen!

 

Leengedés és összecsomagolás:

 

A felfújással fordított sorrendben történik.
A ventilátor csatlakozóját húzzuk ki az áramforrást biztosító aljzatból, majd fektessük a balloont olyan helyzetbe, ahogy nem borulhat el.
Húzzuk ki az installáláshoz szükséges zipp-zárat, és várjunk addig, amíg a termék magától le nem enged. Ezt követően kezdjük el úgy összehajtani, hogy a végeredmény egy nagy kiterített téglapalra hasonlítson.
Fontos! Összecsomagolás előtt a kötélzetet oldjuk le a rögzítési pontokról, és egymástól jól elszigetelt pontokon helyezzük azt a ballonra, így az elkövetkező installálást követően rengeteg “gubanctól” fogjuk magunkat megkímélni.
Miután mindezzel megvagyunk, kezdjük a ballont összehajtani. Csomagolásnál ügyeljünk arra, hogy a hajtogatás, mindig a zipp-zár elhelyezkedésének ellentétes oldaláról történjen. Így biztosak lehetünk abban, hogy az összes levegőt ki tudjuk szorítani a termékből, és kisebb helyre lesz szükségünk a tároláshoz.

 

A reklám ballon kezelése és tárolása:
 

A ballont ne dobáljuk, ne üljünk rá, mert a benne levő ventilátor megsérülhet.
Amikor már tapasztaltabbá váltunk a termék beüzemelését illetően, összehajtás után, lehetőség szerint, minden alkalommal távolítsuk el belőle az üzemeléshez szükséges motort. A vagyonmegóvás érdekében, ezt, egy biztos, de elkülönített helyen tároljuk (pl. a saját dobozában, ha lehetőség adódik rá)

 

A felfújható reklám ballon üzemeltetés, időjárási feltételei:
 

Amennyiben ballont kültéren használják, lehetőleg mindig legyen olyan személy a közelben, aki vihar esetén gondoskodni tud a szükséges munkálatok elvégzéséről. Adódnak helyzetek, amikor a terméknek esőben, hóban kell üzemelnie. Nincs ezzel semmi baj, a felfújható reklám ballonokat ilyen időjárási viszonyok melletti üzemelésre gyártjuk, viszont nedvesen elcsomagolni nem szabad, mert néhány nap után dohosodás és penészesedés léphet fel. Mivel ezen hatások eggyüttese nagyban károsíthatja a reklám eszköz anyagát, összehajtás előtt mindig szárítsuk ki azt, és tároláskor a lehető legszárazabb helyet válasszuk ki termékünk megóvása érdekében.

 

Ez valami ujdonság?
 

Az USA-ban 1927 óta rendeznek évente Óriás reklámballonos felvonulásokat. Az egykor még kuriózumnak számító kiváltság mára olyannyira tradícióvá vált, hogy a gyártók, évről évre színesbitik egyedi ballonjaikkal a hálaadási ünnepeket. A szponzorok és kiállítók névsora szinte végtelen, mégis van egy név, amely szinte egybeforrt a thanksgiving hagyományával.

A Macy's, egyike azon brandeknek, amely több mint 100 éve van a piacon, s amely a háború után, jótékonysági rendezvények százaival segített a rászorulókon.

Az első Macy' Thanksgiving show, amely Macy's day néven épült be az amerikai köztudatba, 1927-ben került megrendezésre. 1948-ban, a háború végeztével a Macy's támogatásával indult el számos óriás reklámballonokat gyártó és forgalmazó cég pályafutása.

A macy's brand, a kezdetek óta ugyan számos termékkel és szolgáltatással bővült, maga a név -amely hagyományt teremtett- semmit nem kopott a hosszú idők során. A közel 100 országban, 4.000-nél is több üzlettel büszkélkedő márka, családok ezrei számára biztosít megélhetést, a gyermekek számára pedig örömöt a legszebb korban.

A balloonstudio egyik nagy álma, hogy egyszer kijusson egy ilyen neves napon oda, ahol minden kezdődött...

Macy's day - Thanksgiving show /  https://www.facebook.com/balloonstudio.hu/photos/a.349388818530057.1073741829.346963478772591/366910676777871/?type=1&theater